Geplande activiteiten

09/03/2018, 19:30 - 09/03/2018, 23:00

Dartstoernooi Drouwen, Bronneger, Bronnegerveen

Drouwen,  9533 PL Locatie

Het jaarlijkse dartstoernooi voor inwoners van en betrokkenen bij Drouwen, Bronneger en Bronnegerveen ouder dan 16 jaar.
Er wordt gestreden om mooie prijzen en de eeuwige roem in ter plaatse in te delen teams. De 301 spelregels zullen worden gehanteerd.
Altijd al eens willen darten of gewoon een gezellige avond onder het genot van een drankje in het dorpshuis! Kom langs!
Het inschrijfgeld bedraagt 3 euro ter plaatse te voldoen.

Graag opgeven via e-mail: dorpsbelangen-dbb@live.nl
De organisatie heeft dan een inschatting van het aantal deelnemers.

Graag tot 9 maart!
... Lees meer...Lees minder...

ALV Dorpsbelangen plus aftrap verkeerscampagne

15/03/2018, 20:00 - 15/03/2018, 22:00

ALV Dorpsbelangen plus aftrap verkeerscampagne

Drouwen,  9533 PL Locatie

Om 20.00 zal de ALV starten de agenda en notulen zullen in de dorpskrant gepubliceerd worden. Deze kunnen ook vooraf opgevraagd worden via dorpsbelangen-dbb@live.nl

Na afloop zal het bestuur de verkeerscampagne toelichten. Er zullen vanaf 2018 een aantal trajectcontroles gaan plaatsvinden in onze dorpen. Daarnaast zullen er de bekende stikkers 30/50 uitgedeeld worden. Deze kunnen op vrijwillige basis op uw afvalcontainers geplaatst worden. Bovendien zal er een toelichting op de gehouden snelheidsmetingen komen.

Hoantie op n stokje voor de kinderen

24/03/2018, 15:00 - 24/03/2018, 17:00

Hoantie op 'n stokje voor de kinderen

Drouwen,  9533 PL Locatie

1 week voor de Paasdagen, op zaterdag 24 maart, kunnen de kinderen (t/m groep 8 van de basisschool) een Palmpasen stok maken in het dorpshuis van Drouwen. Als je om 15.00 uur aanwezig bent in het dorpshuis staan de materialen voor je klaar om een leuke, originele Palmpasen stok te maken. Lukt het je niet alleen; neem gerust hulptroepen mee! De kosten zijn slechts 2,50 per stok.

Neutienschieten Drouwen, Bronneger en Bronnegerveen

01/04/2018, 13:30 - 01/04/2018, 17:30

Neutienschieten Drouwen, Bronneger en Bronnegerveen

Drouwen,  9533 PL Locatie

Op 1e Paasdag organiseert Dorpsbelangen in samenwerking met het Dorpshuis Meester Hekman Hoes het traditionele Neutienschiet'n in het dorpshuis te Drouwen en wordt er gestreden om de wisselbeker en mooie prijzen.
De kosten bedragen slechts 2,50 p.p. Na afloop is er de prijsuitreiking. Uiteraard is er ook tijd voor een borrel en een hapje!
Ook dit jaar kunnen deelnemers die niet meer in 1 van de drie dorpen wonen maar die wel binding hebben met Drouwen, Bronneger en Bronnegerveen meedoen!