Geplande activiteiten

05/10/2017, 20:00 - 05/10/2017, 22:00

Meester Hekman Hoes

Bestuursvergadering van Dorpsbelangen Drouwen, Bronneger en Bronnegerveen. Is er een bepaald onderwerp waarvan u vindt dat Dorpsbelangen dit moet oppakken? Wilt u graag een keer aanschuiven om iets met het bestuur te bespreken of wilt u zelf actief worden voor Dorpsbelangen? Laat het ons weten!

02/11/2017, 20:00 - 02/11/2017, 22:00

Stratenvolleybal toernooi Drouwen, Bronneger en Bronnegerveen

18/11/2017, 18:00 - 18/11/2017, 22:00

Stratenvolleybal toernooi Drouwen, Bronneger en Bronnegerveen

Meester Hekmanhoes Drouwen
Schoolstraat 10
Drouwen,  9533PL Locatie

Het stratenvolleybaltoernooi voor inwoners van en betrokkenen bij de drie dorpen Drouwen, Bronneger en Bronnegerveen.

Het toernooi begint om 18:00 uur, de zaal is open om 17:30 uur. Er wordt net als voorgaande edities gestreden om de prachtige wisselbokaal.

Ook toeschouwers, die kunnen plaatsnemen op het podium van de grote zaal waar het volleybaltoernooi zich afspeelt, zijn van harte welkom op deze gezellige en sportieve avond. De bar is de gehele avond geopend!

Intocht Sinterklaas Drouwen, Bronneger en Bronnegerveen

02/12/2017, 14:30 - 02/12/2017, 16:00

Intocht Sinterklaas Drouwen, Bronneger en Bronnegerveen

Meester Hekman Hoes

Vanaf 13:00 uur rijdt Sinterklaas samen met de Hoofdpiet onder begeleiding van de Zwarte Pieten, de ruiters van de ponyclub in Bronneger, de Harmonie van Gasselte en de vertrouwde bezemwagen in optocht door Bronneger en Drouwen richting het Meester Hekman Hoes, waar de stoet om ongeveer 14:30 uur zal arriveren.

Hier zal het feest beginnen onder begeleiding van muziek van het orkest. Samen met alle kinderen maken we er een leuk Sinterklaasfeest van. Als er kinderen zijn die iets willen opvoeren voor Sint en Piet dan kunnen ze dit aangeven bij Lirije Alberts van de werkgroep Sinterklaas.

Zie voor nadere informatie de dorpskrant van november!
... Lees meer...Lees minder...

07/12/2017, 20:00 - 07/12/2017, 22:00